Меню блога
- Візитна картка
- Головна сторінка
- Позакласна робота
- Дистанційне навчання
- Виховна робота
- Документація кабінету
- Творчий звіт
- Нормативні документи
- Методичні посібники
- Методичні рекомендації та критерії оцінювання
- Корисні посилання
- Безпечний інтернет
- НУШ
- Безпечна поведінка в цифровому середовищі
- Підручники з інформатики
- ІНТЕРАКТИВНІ ВПРАВИ
- Фізкультхвилинки
- Мої нагороди
- КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ
- ДОСЯГНЕННЯ МОЇХ УЧНІВ
- УЧАСТЬ У КОНФЕРЕНЦІЯХ, СЕМІНАРАХ, ВЕБІНАРАХ ТА КОНКУРСАХ
23 січня 2022
24 квітня 2020
26 січня 2018
Урок – подорож з
інформатики
Тема: Комп'ютерні презентації
Мета:
·
навчальна: перевірити навички розробки слайдової
презентації;
·
розвивальна: розвивати логічне мислення;
формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i
робити висновки;
·
виховна: виховувати інформаційну
культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Тип уроку: перевірки та
оцінювання знань, умінь і навичок.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники,
презентація, проектор, інструктивні картки, карта подорожі, емблеми для
нагородження
Програмне забезпечення: Microsoft
PowerPoint
Хід уроку
І. Організаційний етап
Ø Привітання
Знову день почався, діти.
Всі зібрались на урок?
Тож пора нам поспішати –
Кличе в подорож дзвінок.
А урок наш незвичайний,
«Інформатикою» - його всі звуть.
Щоб урок цей був цікавим,
Ти активним мусиш буть.
Ø Добрий
день вам любі учні! Сьогодні до нас на урок завітали гості, привітайтеся з
ними.
ІІ. Мотивація пізнавальної діяльності.
Ø Ми з вами
засвоїли уже багато різного матеріалу пов’язаного із комп’ютерними програмами: Але на цьому можливості
комп’ютера та країни Інформатики не закінчуються. І сьогодні ми покажемо нашим
гостям те, що ми вже вивчили, а також навчимося новому. Давайте для цього
відправимося у чарівну подорож.
Ø А куди ж саме ми
відправимося? До якої комп’ютерного міста?
Я придбала вам безкоштовні квитки, на яких і зашифрована назва міста у вигляді головоломки.
Але
кожен подорожуючий, повинен виконувати такі правила.
1.
Правило піднятої руки. Якщо хочеш щось спитати, підніми руку.
2.
Без дозволу - нічого не вмикай.
3.
Знаєш сам – навчи того, хто не знає.
4.
Будь уважним і старанним.
Ø А
зараз зверніть увагу на наші квитки і розгадайте в якому місті ми саме будемо подорожувати.
Діти розгадують головоломку перший хто розгадує
озвучує назву міста
Ø Так,
правильно ми з вами всі разом вирушаємо в подорож до міста «Редактор презентацій».
ІІІ.
Актуалізація опорних знань.
Отже,
ми з вами відправляємося у місто «Редактор презентацій». Після придбання білетів, люди планують маршрут
подорожі. І в цьому нам допоможе чарівна карта.
Але щоб подорожувати
нам потрібно зібрати багаж
Ø Учні,
як ви думаєте, що буде багажем у нашій подорожі? (Відповіді дітей)
Ø Так,
багажем у цій подорожі будуть наші
знання.
Ø Маршрут
і мета подорожі у нас вже є. Давайте збирати багаж знань. А збирати ми його
будемо на вулиці «Кросвордній » розгадуючи кросворд, та пригадуючи
ті знання про редактор презентацій які ми з вами вивчили
Розгадування кросворда
1. Прямокутна
область вікна програми PowerPoint що містить інструменти
для роботи з презентацією, слайдами та об’єктами слайдів.
2. Захід
на якому відбувається представлення чогось нового
3. Основний
об’єкт комп’ютерної презентації
4. Складова
стрічки вікна програми PowerPoint для розміщення
елементів керування, яку можна відкрити вибором її імені
5. Зменшене
зображення слайда
6. Пристрій
призначений для показу комп’ютерної презентації на великому екрані
7. Процес
показу комп’ютерної презентації
8. Частина
вкладки на Стрічці, що об’єднує
елементи керування схожого призначення.
Ну що, багаж знань ми
зібрали і ми прямуємо далі нашим містом "Редактор презентацій.".
Оскільки наше місто відноситься до країни
Інформатика
То давайте ми зараз
вами трішки поміркуємо. Діти ми знаємо з вами що кожна країна має свого
президента.
Ø Хто є президентом у нашій країні Україна?
Ø Так,
в Україні президентом є – Петро Порошенко.
В
країні інформатика,також є президент ? Як ви думаєте хто це?
Ø Так
президентом країни "Інформатика" є комп’ютер і без нього нам у
подорожі не обійтись.
Але
щоб працювати нам за комп’ютером ми повинні бути не тільки слухняними а ще й
дотримуватись правил поведінки .
Тому
ми переходимо з вами до
Проспект безпеки
(Тут ми повинні пригадати правила
поведінки в кабінеті та за комп’ютером)
Повторення правил
поведінки в кабінеті інформатика та при роботі з ПК
(Діти називають правила поведінки в кабінеті)
Ø Молодці,
ви справилися і з цим завданням. І по маршруту ми потрапили на вулицю "Компʼютерна презентація».
Ø На
цій зупинці,ви повинні пригадати весь багаж знань, що знаєте про компʼютерну
презентацію. Я буду починати речення, а вам потрібно його закінчити.
Вправа
«Незакінчене речення»
q PowerPoint - це …
q Щоб запустити програму на виконання PowerPoint потрібно -…
q Презентація – це …
q Слайд – це …
q Компʼютерна презентація – це…
q В компʼютерній презентації можуть бути розміщені
такі обʼєкти як –…
q Розрізняють два види презентацій, такі як:..
q Слайдова презентаці відрізняється від потокової тим,
що…
Вчитель: Молодці! Весь багаж знань ви пригадали.
І ми з вами можемо вирушати далі.
ІІІ. Повідомлення теми, цілей, завдань
уроку.
Наступна станція , на яку ми
потрапили називається
Мікрорайон Навчальний «Відкриття,
створення та збереження презентацій», метою якої є
навчитися створювати слайдові презентації та додавати до них різні обєкти
Але
вона вам поки що ще не знайома і тому саме я познайомлю вас з нею, що і є темою
сьогоднішнього нашого уроку.
ІV. Вивчення
нового матеріалу
1.Розповідь
учителя
Слайд3. При запуску середовища Microsoft PowerPoint відразу в презентації наявний
слайд. Це не дуже зручно для розташування наступних потрібних елементів. Тому
рекомендованим є його видалення шляхом наведення вказівника миші на слайд,
натиснення ПКМ та обрання команди «Удалить слайд»
Слайд4-5. Для створення нових слайдів у вкладці «Главная» оберемо пункт «Создать
слайд» та для зручності створимо пустий.
Слайд6. Не задувайте про дизайн власної презентацій. Намагайтесь відразу обрати
потрібний дизайн, щоб в подальшому правильно розташувати елементи.
Слайд7-9. Для додавання тексту на слайд тиснемо «Вставка» - «Надпись» та на слайді
зображуємо прямокутну область методом затиснення ЛКМ та перетягування
вказівника миші.
Слайд10. Після додавання області введення
тексту пишемо потрібний текст або вставляємо з інших документів.
Слайд11. Для додавання зображення знову переходимо у вкладку «Вставка» та оберемо
пункт «Рисунок».
Слайд12. В діалоговому вікні оберемо зображення на натиснемо «Вставить».
Слайд13-14. Коли об’єкт додано зображення можна збільшувати, зменшувати, повертати та
переміщувати так, як ми це робили у текстовому процесорі.
Слайд15-16. Для збереження презентації потрібно перейти в головне меню натиснувши на
кнопку «Office» - «Созранить как» - «Презентация PowerPoint». Оберемо місце
збереження й назвемо файл.
Слайд17. Для відкриття презентації знову використовуємо клавішу «Office» -
«Открыть»
А зараз ми переходимо
до проспекту під назвою:
«Здоровя ». На якому ми виконаємо
фізкультхвилинку
VІ.
Засвоєння нових знань, формування вмінь
А тепер підійшов
час побувати у гостях у президента країни «Інформатики» - компʼютера.
вулиця «Практична!» А завданням
вашим на цій вулиці буде розробити презентацію згідно інструктивних карток
VІІ.
Підбиття підсумків уроку
1.Хто вже виконав
практичне завдання? І може його нам продемонструвати? Молодці!
2.А нас чекає вже
остання станція у нашій подорожі яка знаходиться у кварталі «Мої успіхи!». Вашим
завдання на у даному проспекті буде наступним. Ви повинні оцінити свої знання з
комп’ютерних презентацій. А допоможе вам це зробити програма
Тестування
учнів
Гімнастика
для очей
3. Отже, кожен з вас перевірив свої можливості
при виконанні практичної роботи та оцінив свої знання виконуючи тестування, а на завершення я хочу
подякувати вам за активність на уроці та хороших мандрівників по
місту редактор презентацій нагородити такими
емблемами.
Кожен
з вас знає, що комп’ютер складається з
системного блоку, монітору, мишки та клавіатури.
Сьогодні на уроці:
·
системними
блоками тобто найктивнішими були,
·
моніторами тобто
ще є до чого прагнути були
·
та мишками це
коли потрібно не просто бігати країною інформатика, а й добре вивчати її, були
VIІI.
Домашнє завдання
1.Повторити раніше вивчений матеріал
2. Підібрати матеріал для створення презентації мій
улюблений вид спорту
Тема. Списки. Послідовні списки у текстах.
Мета:
·
навчальна: навчити створювати нумеровані та
марковані списки;
·
розвивальна: розвивати логічне мислення;
формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i
робити висновки;
·
виховна: виховувати інформаційну
культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Тип уроку:
·
засвоєння
нових знань; формування вмінь і навичок;
Обладнання та наочність: комп’ютери,
підручники, презентація, проектор.
Програмне забезпечення: Microsoft
Office Word 2003
Хід уроку
І. Організаційний етап
·
Привітання з класом
Вчитель. Давайте привітаємо наших гостей.
Встаньте, діти ви рівненько.
Посміхніться
всі гарненько.
Посміхніться ви
до мене,
Поверніться до
гостей,
Привітайтесь:
«Добрий день!»
Всім присутнім
бажаємо щастя й добра!
Позитивне налаштування
на співпрацю під час уроку:
Один до
одного повернулися,
один
одному посміхнулися
(А
зараз обиріть діти смайлики з який відповідає вашому настрою з яким ви
розпочинаєте урок )
— Сьогодні на уроці ми будемо працювати за девізом (слайд 2):
Не просто слухаю, а чую.
Не просто дивлюся, а бачу,
Відповідаю та міркую.
На уроці плідно я працюю!
¾ Діти, а що ви чекаєте від уроку ? (Відповіді
дітей )
Я сподіваюся, що ваші очікування здійсняться,
якщо ви будете уважними, зосередженими на уроці, а ваші відповіді –
поміркованими
(А зараз ми з вами пригадаємо
найголовніше для кабінету інформатики. А що це таке діти? )
·
Повторення правил
поведінки в комп’ютерному класі
Не забувайте про
правила поведінки на уроці.
Гра «Світлофор» (Слайди 3 - 10).
ІІ.
Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети
Вчитель. Сьогодні у нас незвичайна, особлива, можливо
й нелегка мандрівка країною Інформатики, під час якої ви повинні показати себе справжніми
знавцями інформатики. А куди саме ми
помандруємо, ви дізнаєтеся, якщо правильно розгадаєте усі ребуси.
Розв’язування ребусів (слайди 11 – 14)
Слайд11. Список. Де вам зустрічались списки?
Слайд12. Нумерація. Сьогодні познайомимось з
таким видом списків. Тут порядок позначається за допомогою цифр
Слайд13. Макрування. В даному списку порядок
позначається різними позначками.
Слайд14. Молодці. Бачу, що ви дійсно готові до
уроку.
Слайд15. Оголошення теми уроку
Сьогодні
на уроці ми з вами навчимося створювати списки у текстовому редакторі та розглянемо їх види.
ІІІ. Актуалізація опорних знань
·
Повторення раніше вивченого матеріалу (Слайд16)
1.
Як називається програма з якою ми працюємо?
2.
Що таке шрифт? (називається комплект літер,
призначених для набору тексту)
3.
Які види накреслень шрифтів ви знаєте?
4.
Як змінити розмір тексту?
5.
Як змінити забарвлення окремої літери?
6.
Яку клавішу
потрібно ввести для переходу на інший
рядок?
IV. Вивчення нового матеріалу
Слайд17. Для того, щоб відкрити текстовий
процесор Microsoft Office Word на Windows XP потрібно натиснути пуск – всі
програми - Microsoft Office - Microsoft Office Word 2003.
Слайд18. Така сама технологія відкриття програми
на Windows 7 та наступних просто інтерфейс трошки змінено.
Слайд19-23. Для того, щоб створити нумерований
список нам потрібно вибрати клавішу початку створення нумерації
на вкладці «Главная» та почати вводити
текст. Коли ми закінчимо введення
першого пункту достатньо натиснути клавішу Enter та автоматично текстовий
процесор створить наступну нумерацію і так далі.
Слайд24-28. Технологія створення маркованого списку
така ж сама але потрібно обирати клавішу створення маркування
.
Дихальна
фізкультхвилинка «М'яч»
Хід вправи:
уявіть, що у вас у руках м'яч. Зробіть глибокий вдих і виконайте команду «М'яч
пробитий» – зі звуком «с-с-с» починайте випускати потроху повітря з легенів,
одночасно показуючи руками, як зменшується м'яч.
Слайд29. В програмі можна будувати багаторівневі
списки де є головний елемента та підпорядковані йому. Проаналізуйте поданий
текст. Визначте, що буде головним, а що підпорядкованим.
Слайд29-35.
Поки це є текст. Щоб зробити з нього список потрібно спочатку виділи його,
обрати маркування або нумерацію. Коли список буде створено потрібно натиснути в
рядку елемента який потрібно змістити та натиснути відповідну клавішу на
головній вкладці -
V. Усвідомлення набутих знань й
формування вмінь та навичок
·
Робота з зошитом
·
Робота за компютером
·
Практичне завдання (Слайд28-36)
Завдання
1.
Відкрийте
текстовий процесор Microsoft Office Word 2007
2.
Додайте
до документа відповідний текст, який зображено на скріншоті.
3.
Створіть
маркований список виділивши введений текст та натиснувши відповідну клавішу.
|
|
4.
За
допомогою багаторівневого вирівнювання створіть поданий дворівневий список.
5.
Виділивши
потрібні дані змініть маркований список на нумерований в країнах які
підпорядковуються Україні.
|
|
6.
Такий
самий крок як попередній проробіть з країнами Білорусії
7.
Відкривши меню Office оберіть пункт «Сохранить
как» та «Документ Word».
8.
Збережіть власний документ на робочий стіл з
назвою «Ваше прізвище та ім’я – Списки»
9.
Створивши
новий текстовий документ самостійно створіть продемонстрований список
VII. ФІЗКУЛЬТХВИЛИКА
Гімнастика
для очей. (Слайд
47).
VIІI. Робота в зошиті (слайд 48)
ІХ.
Підбиття підсумків уроку. Рефлексія
Продовжити речення (слайд 49)
-
Мені
зрозуміло…
-
Я дізнався….
-
Мені дуже сподобалося…
-
Я хотів би дізнатися…
-
Позитивні емоції у мене викликало…
·
Підписатися на:
Коментарі (Atom)
-
Урок – подорож з інформатики Тема: Комп'ютерні презентації Мета: · навчальна : перевірити навички розробки слайдово...


