.
«Хто володіє інформацією, той володіє світом» У.Черчілль
Меню блога
Візитна картка
Головна сторінка
Позакласна робота
Дистанційне навчання
Виховна робота
Документація кабінету
Творчий звіт
Нормативні документи
Методичні посібники
Методичні рекомендації та критерії оцінювання
Корисні посилання
Безпечний інтернет
НУШ
Безпечна поведінка в цифровому середовищі
Підручники з інформатики
ІНТЕРАКТИВНІ ВПРАВИ
Фізкультхвилинки
Мої нагороди
КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ
ДОСЯГНЕННЯ МОЇХ УЧНІВ
УЧАСТЬ У КОНФЕРЕНЦІЯХ, СЕМІНАРАХ, ВЕБІНАРАХ ТА КОНКУРСАХ
ІНТЕРАКТИВНІ ВПРАВИ
LearningApps
2 клас
Інтерактивна вправа - Знайди пари пристроїв
Інтерактивна вправа - Професії та комп'ютер
Інтерактивна вправа - Пристрої для роботи з даними
Інтерактивна вправа - Кросворд про комп'ютерні пристрої
Інтерактивна вправа -Загублені клавіші
Інтерактивна вправа - Інструкція саджання дерева
3 клас
Інтерактивні вправи - Способи подання повідомлень
Інтерактивна вправа - Положення за комп'ютером
4 клас
Вправа«Правила поведінки в комп’ютерному класі»
ТЕКСТОВИЙ ПРОЦЕСОР
Текстовий процесор. Списки. Символи.
Текстовий процесор Word 2010. Кросворд
Елементи вікна текстового процесора MSWord
Текстовий процесор
Табличний процесор
Кросворд «Електроннатаблиця Excel»
Вправа «Перевірь себе»
Вправа"Хто швидше"
Гра Перший мільйон
Вправа "Введення послідовності"
Гра "Плюс-мінус-цікаво"
Вправа "Знайди пару"
Вправа "Послідовність"
Тест
Вправа "Назвіть елементивікна табличного процесора"
СКРЕТЧ
Істинні і хибні висловлювання
Алгоритм. Суп.
Алгоритм. Посади дерево.
Алгоритм копіювання файлів і папок
Алгоритми у Скретч
Алгоритм відкривання проекту в Скретч
Вікно середовища Скретч
Середовище Скретч
Алгоритм створення нового проекту
Алгоритм. Послідовність дій.
Блоки повторення у Скретч
2 клас (НУШ)
Інструменти малювання в Scratch
Знайомство з Scratch
Алгоритми. (Парасолька
)
Фігури і їхні частини
Пронумеруй правильний порядок дій
(малювання)
Пронумеруй правильний порядок дій
(магазин)
Установіть відповідність. Програми
Пристрої для роботи з даними
3 клас (НУШ)
Форматування документа
Основні елементи середовища Scratch 2
Команди та виконавці
4 клас
Перетворення інформації
Види комп’ютерів
5 клас
Повторення, алгоритми з повторенням
Повторення (цикли)
Доповніть схему (Авторське право)
Розшифруй та впиши відповідь
(Інтернет)
Складові комп'ютерів та їх призначення (кросворд)
Алгоритми з повтореннями
Алгоритми з розгалуженням
(класифікація)
6 клас
Растрові та векторні зображення, їхні властивості
Основні поняття комп'ютерної графіки
Основні поняття комп'ютерної графіки
(Анаграми)
Вкладені розгалуження. Заповніть блок-схему.
Вкладені розгалуження
Способи подання алгоритмів.
7 клас
Цикл з умовами
Розділи на групи (електронна пошта)
Вкладені цикли з передумовою та лічильником
Опрацювання подій у Scratch
8 клас
Хмарні сервіси Google
9 клас
Основні властивості елемента управління StringGrid, Luzarus
Властивості компонента Memo. lazarus
10 клас
Векторний графічний редактор LibreOffice Draw
Немає коментарів:
Дописати коментар
Головна сторінка
Підписатися на:
Коментарі (Atom)
Тиждень інформатики 2025
(без назви)
Рекомендації Міносвіти щодо завершення навчального року
Виховна година " Небесна сотня"
(без назви)
Урок – подорож з інформатики Тема: Комп'ютерні презентації Мета: · навчальна : перевірити навички розробки слайдово...
Немає коментарів:
Дописати коментар